Pentru a crea declaratia pentru Casa de Pensii din „Personal salarizat” se alege „Baza date pt. CAS”. Apoi se alege „Creare fis. A11 nou”.
Pentru a crea fisierul cu datele despre firma se alege „Creare fis. A12 nou”.
Pentru a vizualiza si actualiza declaratiile se aleg pe rand submeniurile: „Vizual./mod. fis. A11”, „Vizual./mod. fis. A12”.
Pentru a lista declaratiile se aleg pe rand optiunile de listare pentru fiecare dintre declaratii.
Listarea se poate face: la ecran prin alegerea optiunii „Ecran”, la text ecran prin alegerea optiunii „Text Ecran”, in fisier prin alegerea optiunii „Fisier” si se poate alege numele fisierului si locatia lui pe hard, in word prin alegerea optiunii „Word. Listarea la imprimanta se poate face atat din dos cat si din windows. Pentru listare din dos se alege direct optiunea „Imprimanta” iar pentru listarea din windows se alege mai intai optiunea „Windows” apoi se poate alege „Imprimanta” pentru a lista la imprimanta sau „Ecran” pentru a lista in windows la ecran.
Declaratia se poate salva atat pe discheta – prin alegerea optiunii „Salvare pe discheta” cat si pentru internet prin „Salvare pt. Internet”.