CVR

Un pachet de programe ce acopera marea majoritate a activitatilor financiar-contabile ale unei societati, oferind posibilitatea administrarii activitatii de la operatiuni contabile curente (facturare, inventariere, registre de casa, urmarire obligatii, calcul salarii s.a.) pana la statistici si formate de rapoarte cerute de institutiile publice, banci si administratii financiare, care sunt permanent actualizate, chiar si de catre utilizator, in functie de schimbarile legislative.

CVR permite lucrul pentru un numar de pana la 100 de societati, pentru care sa se tina evidenta, si un numar nelimitat de gestiuni pentru acestea, iar in retea permite lucrul pentru un numar de pana la 10 utilizatori, cu acces parolat si drepturi de acces stabilite de supervizor.

Fiecare societate lucreaza cu un plan de conturi integrat in aplicatie si modificabil. Printre optiunile fiecarei societati pentru care se lucreaza, se regasesc:

»  posibilitatea de a fi sau nu platitor de TVA;

»  lucrul cu valuta;

»  evidenta pe diferite tipuri de gestiune (en gros si/sau cu amanuntul, cu sau fara TVA neexigibila);

»  scutire sau nu de impozit pe profit;

»  posibilitatea selectarii cotei de impozit: pe profit sau pe venitul microintreprinderilor;

»  modul de salarizare: realizat sau negociat;

»  evidenta si fise pentru obligatiile la bugetul de stat;

»  gestiune cantitativ-valorica cu pret mediu ponderat;

»  calculul si inregistrarea obligatiei, direct de catre aplicatie, a sumei datorate pentru adaosul diferitelor fonduri (bauturi alcoolice si tutun);

»  acordarea la facturarea catre clienti a discounturilor procentuale pe factura sau pe produs;

»  lucrul cu reprezentanti sau agenti comerciali, obtinandu-se o evidenta, distincta pe fiecare agent, a clientilor, facturilor emise, a incasarilor efectuate, a marfii vandute de acestia, a procenelor de discount acordate, cantitativ si valoric.

   Aplicatia este structurata pe mai multe module, specifice categoriilor de activitati financiar-contabile folosite cu precadere, cu o introducere usoara si ergonomica a datelor, si o utilizare intuitiva a modulelor. Meniurile de introducere a datelor (Gestiune, Banca, Casa, Salarii si Diverse operatii) au transfer de date in Balanta contabila.

   Meniul de Gestiune poate fi structurat, in functie de optiunea aleasa, in gestiune cantitativa si gestiune valorica.

Gestiunea cantitativa este un modul folosit pentru evidenta cantitativ-valorica a marfurilor, materiilor prime, materialelor s.a., permitand realizarea urmatoarelor:

»  introducerea documentelor primare (facturi, avize de expeditie, bonuri de transfer, transferuri intre gestiuni, procese verbale de diferente si casari in gestiune, bonuri de produse finite, bonuri de consum intern, avize catre magazin s.a.);

»  generarea automata a articolelor contabile si a explicatilor odata cu introducerea datelor;

»  editarea rapoartelor de intrari, iesiri, stocuri, nomenclator, beneficiu, rulaje valorice pe client si/sau produs, liste de inventar s.a., sub o multime de formate si optiuni in filtrarea datelor;

»  vizualizarea obligatiilor, achitarilor, partenerilor si agentilor comerciali dupa o multitudine de criterii si filtre alese de utilizaror;

»  verificarea corectitudinii datelor introduse de catre aplicatie.

   Gestiunea valorica poate fi utilizat, atat pentru evidenta valorica sau cantitativ-valorica la pret mediu ponderat cat si pentru introducerea in contabilitate a diverselor inregistrari din activitatea firmei.

Modulul de Casa sau Banca permite lucrul cu mai multe case sau conturi de banci, in functie de specificul activitatii. Permite, pe langa vizualizarea dupa diferite formate a datelor introduse si listarea acestora la imprimanta, ecran, fisier sau export in Excel, pentru o prelucrare a listelor de catre utilizator, a incasarilor, platilor, situatia soldurilor pe zile, vizualizarea conturilor aflate in corespondenta cu contul de casa sau banca, registre de casa sau extrase de cont sub diferite formate, incasarile detaliate pe clienti, platile catre furnizori, listari pe tipuri de documente utilizate s.a.

Diverse operatii este un modul folosit pentru inregistrarea in contabilitate a unor operatii diverse (compensari, creditari, debitari s.a.) folosite in activitatea economica.

   Salarii

   Permite editarea si listarea la imprimanta, ecran, fisier sau export in Excel a:

»  fiselor salariatilor cu datele personale si codul numeric personal, persoanele aflate in intretinere, salariul, tipul salaratului (cu carte de munca, colaborator, asigurat social), zile de concediu etc.;

»  listelor cu obligatii si a declaratiilor si anexelor la diferitele institutii publice;

»  statelor de avans, lichidare si fluturasi pentru angajatii cu carte de munca si colaboratori, pe fiecare angajat, loc de munca sau centralizator;

»  notei contabile generate automat de catre aplicatie, care ca si in cazul celorlalte module va fi preluat in modulul Balanta contabila;

»  fiselor pe fiecare obligatie aferenta asiguratilor si asiguratorului;

»  fiselor fiscale precum si exportul acestora in programul IVG pus la dispozitie de catre Directia Finantelor Publice.

   Programul de salarizare permite, de asemenea:

 

»  calculul invers pentru salariu, de la net la brut, atat pentru angajatii cu carti de munca cat si pentru colaboratori;

»  verificarea de catre aplicatie a corectitudinii codurilor numerice personale si a deducerilor.

   Balanta contabila asigura o gestiune completa si ofera toate instrumentele necesare pentru a tine si urmari contabilitatea:

»  generarea automata a notelor contabile din modulele in care s-au introdus date, precum si posibilitatea adaugarii, modificarii si stergerii notelor contabile;

»  generarea automata de inregistrari repetitive de la o luna la alta;

»  posibilitatea crearii unui numar nelimitat de conturi analitice alfanumerice, pe baza planului general de conturi sintetice comform Legii 82/1993 sau pe baza conturilor pentru microintreprinderi;

»  cumularea sumelor precedente si a notelor contabile din doua firme;

»  crearea de articole contabile extrabilantiere;

»  generarea automata a notelor de inchidere de TVA, venituri si cheltuieli, precum si a notei de inregistrare a profitului sau venitului pentru microintreprinderi, dupa caz;

»  listari la imprimanta, ecran, fisier sau exportul in Excel a numeroase situatii: balante sintetice, analitice (cu sau fara soldul de la 01 ianuarie), registrul jurnal, fise de cont, balanta conturilor extrabilantiere, decontul de TVA, declaratia de impozit pe profit, precum si bilantul contabil cu contul de profit si pierderi sau rezultatele financiare cu situatia activelor, datoriilor si capitalului, dupa caz.

   Urmarire Obligatii este un modul pentru evidenta avansurilor de trezorerie si a obligatiilor cu partenerii, pentru evidenta, deci, in mare parte, a clasei 4 de conturi datorii si obligatii fata de terti, obtinandu-se balante analitice si sintetice, fise dupa data sau numar document pe fiecare client, intr-o anumita perioada, topul vanzarilor si al datoriilor, balante analitice si sintetice si incasari pe fiecare agent, dupa o multitudine de ordonari si criterii.

Utilitare cuprinde mai multe aplicatii:

»  evidenta documentelor primare inregistrate intr-o luna;

»  evidenta obligatiilor si platilor la bugetul de stat;

»  evidenta creantelor si a datoriilor catre clienti, furnizori si banci, pe transe de zile si in functie de data scadenta;

»  registrele de TVA: cumparari, vanzari, regularizari si decont;

»  salvarea bazelor de date si refacerea automata a datelor pe baza acestor salvari;

   Aplicatia CVR porneste de la principiul obtinerii unor maxim de liste si situatii pe baza:

»  introducerii cat mai ergonomice a datelor:

»  posibilitatea crearii in timpul lucrului a unui nou partener sau a unui nou cont contabil;

»  plan de conturi integrat si modificabil;

»  posibilitatea vizualizarii si listarii datelor din oricare luna anterioare chiar in timpul lucrului la luna curenta;

»  posibilitatea facila de intoarcere la o luna anterioara pentru modificari sau completari;

»  posibilitatea inregistrarii unor date in lunile ulterioare.

»  facilitatilor la indemana utilizatorilor:

»  crearea propriilor liste pe baza multitudinii de criterii;

»  modificarea rapoartelor;

»  exportul in Excel pentru ordonarea si sortarea datelor.

Mai multe informatii gasiti in :

»  Noi instructiuni CVR;

»  documentatia online care cuprinde exemple si permite cautarea dupa cuvinte;

»  documentatia de la download a programului CVR – program de contabilitate.

         

Partener



Acest site web folosește cookie-uri și vă solicită datele personale pentru a vă îmbunătăți experiența de navigare. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).